فرادانه | تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان

روابط عمومی

روابط عمومی  مشابه پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثرو هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباط هستند انجام می‌دهد. روابط عمومی کار روبرو شدن یک سازمان یا موسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخبار انجام می‌دهد که این امور به منبع مشترکشان مربوط است، سخنرانی در اجلاس‌ها، کار با سازمان‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها، ارتباط با کارکنان، برگزاری و هماهنگی سمینارهای آموزشی و نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، در زمره وظایف این حرفه است. فعالیت‌های روابط عمومی چندان مستقیم و ملموس نیست و همین فرق آن با تبلیغات است. کار روابط عمومی می‌تواند برای ساختن روابط تفاهم‌آمیز با کارکنان، مشتریان، سرمایه‌گذاران، رأی‌دهندگان و عموم مردم به کار رود. تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سروکار دارد و نیازمند تصویر روشنی از خود نزد آن است، گونه‌ای از روابط عمومی را به خدمت می‌گیرد.

روابط عمومی دارای چندین قلمرو کاری و شخصی است و از همه قبول‌تر روابط عمومی مالی، روابط عمومی فراورده و روابط عمومی بحران است. ارائه چهره واقعی و شفاف شرکت به مشتریان، از وظایف مهم روابط عمومی است و اگر این درک به وجود آید که مشتریان صاحبان اصلی شرکت هستند و بدون وجود آن‌ها شرکت و سوددهی معنی نخواهد داشت درمی‌یابیم که باید به روابط عمومی به دیده یک عنصر و یک لازمه در هر سازمانی نگریسته شود. بازگو کردن واقعیت‌های سازمان‌ها برای مشتریان و حد این شفاف‌سازی دغدغه اصلی روابط عمومی‌ها است. ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی سازمان یا شرکت و نیز مطرح کردن نام یا برند در بین این‌همه سازمان و شرکت که روزانه به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود کاری است که تنها یک روابط عمومی حرفه‌ای و آگاه از عهده آن برمی‌آید. بدین‌وسیله با توجه به رسالت‌های خطیر شرکت فرادانه و نگاه گسترده به بازارهای داخلی و برون‌مرزی حاکم شدن اصل مشتری مداری و روابط شایسته با مشتریان و جامعه هدف شرکت فرادانه، روابط عمومی شرکت سعی بر انجام این سهم دارد تا بتواند قدمی هرچند کوچک برای عملی کردن نقش فرهنگ‌سازی در زمینه‌های ۱-ارزش‌آفرینی از طریق تضعیف ویژگی‌های نامطلوب و تقویت ارزش‌های فرهنگ مطلوب ۲- ایجاد انسجام فرهنگی میان کارکنان به شکلی که همه دارای یک فرهنگ مشترک و قوی باشند. ۳- ایجاد هویت فرهنگ در سازمان به شکلی که همه‌ی کارکنان به عضویت در سازمان افتخار کنند ۴- نهادینه کردن فرهنگ سازمان از طریق اجرای درست سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان، بردارد.

تمامی حقوق این سایت برای شرکت فرادانه (تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان ) محفوظ است